Welkom bij Schaakmaat  OPGERICHT 2 -8-2022

Schaken is voor jong en oud.

• In oktober wordt een uitwisseling georganiseerd met schaakvereniging SV Vrijpion uit Boxmeer. De wedstrijd is op een maandagavond in Boxmeer en staat gepland voor 30 oktober.
  • Op enkele dinsdagavonden wordt er schaaktraining gegeven aan senioren. De datums volgen zo spoedig mogelijk. De 1e training is 26 september.
  • Bekijk zowel de KNSB als de LISB-site voor de schaakkalender !

30.10.23 Vriendschappelijke wedstrijd Schaakmaat- Sv Vrijpion uitslag 3.5 -2.5

Afgelopen maandag hebben de schakers van Venray en Boxmeer een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld. De wedstrijd is tot stand gekomen door de onderlinge contacten die beide schaakverenigingen sinds de oprichting van Schaakmaat erop nahouden en met deze wedstijd willen beide verenigingen de goede verstandshouding benadrukken.

Het werd een gezellige schaakavond. De onderlinge krachtsverhoudingen waren in balans maar toch viel er slechts één remise te noteren. De overige 5 partijen leverde een winnaar op.

Luuk Saris - Gerard van den Berg

Peter Schut- Piet Hendriks

De gespeelde partijen waren:

1. Gerard van den Berg     Luuk Saris   1-0

2. Peter Schut     Piet Hendriks     1-0