Nieuws omtrent schaken in gemeente Venray verzorgd door Schaakmaat.

Lees wat er gebeurd is of staat te gebeuren op schaakgebied in Venray. Zodoende krijgt u een beeld van onze activiteiten en ontdekt u dat we een levendige schaakvereniging zijn.

11 JEUGDSCHAKERS ACTIEF IN TOERNOOI TEGELEN

COMPETITIE INDELING 2024-2025

ANALYSE PARTIJ SIEM DERCKX-ROUZBEH KIANZAD

GEZOCHT SCHAAKINSTRUCTEURS

BOYD LEENEN OP HET EK2024

TWEE NIEUWE BESTUURSLEDEN

Wat zijn de veelgestelde vragen over Schaakvereniging Schaakmaat?

Meer weten over Schaakvereniging Schaakmaat door onze uitgebreide veelgestelde vragen sectie te verkennen. Leer alles over onze club en activiteiten!

Hoe kan ik lid worden van Schaakvereniging Schaakmaat?

Om lid te worden van Schaakvereniging Schaakmaat, vul eenvoudig ons online inschrijfformulier in op onze website.

Welke soorten schaakactiviteiten biedt Schaakvereniging Schaakmaat aan?

Schaakvereniging Schaakmaat biedt een scala aan schaakactiviteiten, waaronder trainingssessies, toernooien en informele speelavonden voor alle niveaus.

Zijn er trainingssessies beschikbaar voor beginners bij Schaakvereniging Schaakmaat?

Ja, bij Schaakvereniging Schaakmaat zijn er speciale trainingssessies beschikbaar voor beginners om de basisbeginselen van schaken te leren.

Hoe doe ik mee aan toernooien van Schaakvereniging Schaakmaat?

Om deel te nemen aan onze competitieve toernooien, schrijf je in via onze website of neem contact op met ons team voor meer informatie.

Vragen? Neem contact op

Neem gerust contact met ons op voor uitgebreide informatie.

Sluit je aan en schaak mee!

Word lid van onze schaakclub in Haarlem en verbeter je spel met trainingen, toernooien en gezellige avonden vol strategieën en vriendschappen.