Schaak Vereniging Schaakmaat

Een jonge schaakvereniging in Venray, waar geschaakt wordt op niveau van beginnende clubschaker tot ervaren schaker.

Ontdek de Schaakpassie bij Schaakvereniging Schaakmaat

Sinds onze oprichting op 2 augustus 2022 koestert Schaakvereniging Schaakmaat een passie voor schaken. Onze club wilt een breed scala aan activiteiten aanbieden, waaronder gezellige informele speelavonden, een schaaktoernooi op de vrijdag na Hemelvaart, een training avond per maand voor de beginnende schakers. Dit met het doel dat de schaakvaardigheden op elk niveau gaan verbeteren.

Bij Schaakvereniging Schaakmaat vind je een scala aan activiteiten, van boeiende trainingssessies tot spannende competitieve toernooien voor schaakliefhebbers van alle niveaus.

Onze bestuursleden

Leer onze toegewijde teamleden kennen, elk met hun eigen expertise en passie voor schaken, klaar om je vaardigheden te verbeteren.

Gerard van den Berg

Is de motivator binnen de vereniging.

Willy Kruger

Jeugdleider

Schaakliefhebber die competitieve uitdaging met plezierig spel combineert.

Erik Bouwmans

Loopt al jaren mee in de schaakwereld.

John Bonants

Gepromoveerd van thuisschaker naar clubschaker.

Sluit je aan bij onze levendige schaakvereniging

Welkom bij Schaakvereniging Schaakmaat! Ontdek een wereld vol schaakplezier met diverse activiteiten, van uitdagende toernooien en leerzame trainingen tot gezellige speelavonden. Word lid en deel je passie voor schaken met ons!